1 Daaag! :D



Okej, vill bara börja med och säga/skriva vad jag tkr om min rubrik.
Jag börjar alltid känna mig som, en lite barn ungen såhär inför jul.
Men ngn gån per år måste man väl få va sig själv, eller ?

Aja dagen va bra.
Vaknade av att mamma väkte mig så åkte vi till affären, apoteket, mormors jobb,
singnalen och handlade.
Sen så åkte vi hem, slog in lite paket.
Sen så satte jag mig vid datan och försökte lägga in bilder, men eftersom att min data är helt CP så fick jag instalera 4 olika prog. för att kunna ladda över typ 150 bilder. -_-'
De tog typ hela eftermiddagen och lista ut hur jag sedan skulle göra för att få bilderna till datan.
MenMen jag fick ju över mina bilder och nu är jag glad! :DDDD
Sen så hjälpte man pappa med tapeter och sen så klädde jag och bror min granen.
Lite sent men inget har vait normalt denna jul.
Vi har inte satt upp några tomtar, förutom jag som har satt det i mitt rum, och granen
den kom upp idag. :OO
Men aja, pappa har ju hafft fullt upp med Adams rum och mamma har hafft fullt upp med att städa efter pappa.
SÅ gissa hur vårt hus ser ut nu ?!
Damm, Damm, Damm överallt...
MenMen, nu ska jag iaf gynna mig lite julmat med familjen efter allt slit med bilderna.
Sen blir det nog bingolotter med familjen.
Pappa fick en liten idé.
Mysans, sen så ska jag nog snarka tills mon.
Aja nog om hur min dag vatt, PussHey!/
Mandaaaah! :D

P.S om det är många stav fel, skit i dem, hade lite brottom.
Jansons, Here I come! :D
D.S

God Jul och Gott nytt år önskar Mandaaaah!

Ifall jag ej bloggar imon! $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0