Heeej! (:

Dagen har varit kanon! (yy) :D
Städade igenom hela mitt rum på förmiddan, brukar ju självklart städa
hela mitt rum, men va nog extra noga idag, tror jag.
Men trist varre, sen chattade jag lite med Frida på msn. ((:
Sen så åt jag ngt, sen följde jag med pappa och slängde skräp och hämtade hållare till nya tv. ! :D
Vi har köpt en 46' tum, dt är liteee skillnad från den gammla.
FintFint är dt iag på väggen nu! :D
Roligare coh titta på tv med.
Sen så lästa jag ut boken; "Bara inte du". Boken är bäst asså! (: (yyy)
Sen så gick jag till datan och sen ritade jag.
Fick även veta att Adam skulle sova hos ngn vän ikv.
Sköööönt men hade jag precis fått ett nytt rum (spc. hans) så skulle jag inte lämna rummet 1 sek.
Skit fint är dt! :OO
Är fakt. lite avis, men jag har ju också ett skit fint rum.
Aja sen nu sitter jag här, men ska nog snart sticka, jag ska be pappa skicka Voddler till mig, om dt
går vill säga.
Hoppas, är fett sugen på att kolla på film! (:
Vill gärna se "trubbel i paradiset" med Malin Åkerman och Vince Vaughn om den finns, tror ej det
eftersom att den är rätt ny och inte ens finns på dvd! :D
Aja ska dra nu iaf! :D
Hej så länge/
Mandaaaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0