Hej! :D

Heej :D
Idag va jag i skolan, vanligt elr ?
Bra, hade bild. Skulle blanda grå, fattade inte ett skit! :O
Men nu sitter man här och ska plugga på spanska prov! :O
Vet ni va det värsta med skolan är, tycker jag asså ?
Att man inte har ngn FRITID! :OOOO
men men, har övat på;
kläder,
färger,
siffror,
årstider,
månader
sporter,
djur och
pronomen.
Asså vi har ett ÄR och dt använder vi hela tiden.
I spanskan har dem 12 st som man ska kunna, till olika samanhang och så.
Jag tror jag dööör.! :SS
Men men ska öva så dt sitter som det ska sen ska jag nog laga mat.
Har jag sakt att jag vill bli kock ?
Sen ska jag nog kolla tv.
Ngt bra program ikväll ??
Aaaaaaaaaaaa :D
Andra avenyn och Roverside, missa inte! :D
PussHey/
Mandaaaah <3

Mitt längsta inlägg hitills tror jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0