Jul elr vad ? ;)

ChhaChha.
Dt börjar bli min tradition att skriva dt nu! :D
Dagen i skolan va inte bra! ):
Men som tur va så kom Becca och räddade mig, älskar dig! (L) <33
Sen hem, datan, sen öva på sv-prov.
Sen gick jar till pappas data och kollade på Andra Avenyn.
kitty hittar Texax (Madelene)
Men hon försvinner ju lika fort.
Hatar hennes Låtsas mamma, hon misshandlar ju henne! :O
Aja, vi får väl se vad som händer. :D'
HÄntar på att klockan ska bli halv, så jag kan cykla te köpingen.
SKa möta mammsen, vi ska handla julklappar! :D
Aja ska göra mig i ordning nue! :D
JUST DET; DET SNÖAAR UTE!!!!! :DDDDDDD KANSKE KAN BLI EN SNÖIG JUL IAF! :D (yyyy)
PussHey/
Mandaaaah (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför va skolan inte bra?

2009-12-18 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0