JULAFTON! :DDDDD

För det första vil jag bara säga "God Jul" för annars så glömmer jag det. xD
Dagen började med att jag vaknade och gick till tv.
Där låg Adam och kollade på "Sagan om ringen".
Kollade lite på den,  sen gick mamma och pappa upp. Ner och hämtade julklapparna från dem och så öppnade vi dem.
Jag fick en ny skärm till datan, och nya högtalare, sen fick jag smycken av Adam och pengar av min kusin i Norrköping.
Taaack så jätte mkt.
Om ca. en timme så åker vi till gammelmormor och gammelmorfar och träffar mammas släkt.
Får nog lite paket där med ! :D
Hihi, sen så vet jag nte mer, så jag bloggar nog lite ikv med, får se! :D
Aja, ha en fort. bra jul och ett gott nytt år :D
PussHey/
Mandaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0