Julklappar varre här! (:

Såpp detta är en liten fortsättning på förra inlägget, men orkade inte lägga till så gör ett
nytt inlägg ist! :D
Venne redit vatt jag slutade förut men jag börjar iaf med att vi vatt hos mormor nu.
Vi fick massa fina julklappar, ex. kläder, pengar, bok, underkläder, kudde men dt bästa:
Jaag är ju ett HSM nörd, så jag fick HSM biljetter på musikalen i kalmarsalen i februari. :DDDDDDDDDDDDDD
Jag är över lycklig.
- Jag menar, vem vill inte se Kevin Borg ?
Ska gå med mamma och mormor.
Aja vi år julmat, fikade, och Adam och jag tände tomtebloss.
Nog om dt.
Sen hem så gick jag, mamma och Adam en sväng. Sncka om dött på köpingen.
Pappa satt hemma vid datan och kollade på tv-apparater.
Ska ev. köpa en ny. Hoppas det, palla sitta med en stor fettma tv nu...
Sen hamnade jag här när vi kom hem.
Funderar på att göra lite varm choklad, men jag pallar inte det.
Blir nog ev. att kolla på Stuart Little sen vid halv 8 och smaska på chips! :DD
Ska dunka lite musik nu , så kommer nog inte blogga mer idag men kommer ju i mon!
Fortsätt kolla bloggen, jag vet att de är många som följer den men vill ju ha fleeer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0