Kalmar! :DD

ChaCha! :D
Idag så var jag med Fanny på förmiddagenen, vi va på
våran lilla köping pch handlade julklappar till hennes släkt. Älskar dig, kul hade vi meed! :DDD <33
Jag köpte bara ngt til morfar! :D
Sen så åkte jag till Kalmar och möta mamma och handla kläder till julafton och nyårsafton.
DEt blev röd tunika och jeans-tights.
Mkt fin, bilder kanske kommer senare.
Det blev lite julklappar med! :D
Sen när vi skule hem så startade ju såklart inte bilden.
Men det var ngn snäll man som hjälpte oss med några kablar hit och dit.
Sen så åkte vi hem, slog in lite paket, och kollade på
Andra AVenyn för jag kan inte ikväll.
Ska ev. kolla på "välkommen till familjen"
med Sarah Jessica Parker, hennes filmer är ju kanon! (yy)
Aja ska gå och looka lite på tv nu.
PussHey/
Mandaaaah(L)

P.S 2 dagar kvar! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0