Skolan idah! :O

ChaCha! :D
Skolan va bra.
Hade spanska, no, so, ma någon mer men glömmt vilken det va !:D
När jag kom hem så började det med att det va fullt med träplankor där ute!
Sen kom jag in, det va ju självklart dammit överallt.
Men men kom upp kollade i Admas rum.
Asså hela golvet va upptaget! :OOO
Men men allt fick ju då ligga inne hos mig, det gillade inte jag för det blev skita trånkt.
Men aja, det blir väl färdigt innan jul iaf! ;)
Ska sova hemma hos Fanny imon med Mea! :D
Becka kunde inte. D:
Men kul för oss tre iaf! :D
Så det jag försöker säga är att kanske inte lägger upp ngt imon!
Aja ska dra nu, packa tils imon! :D:D
Pussokram
// Mandaaaah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0