Snöö! :D

Jag vet att min rubrik börjar bli lite jobbig, men jag
gillar ordet snö! :D

Dagen lite snabbt:
Först hade vi So, sen hade vi matte, spårkval, No, mat, sen hade vi lååååång rast, sen hade vi slöjd i typ 45 min.
Vi får typ äta kvart över 12 på torsdagar, liteee hungrig är jag dåe, säker felr en jaag ajja!
Sen vid typ 2-tíden så skulle vi gå och kolla på Cabarén (stav.)
Men jag, Fanny och Mea <3 gjorde inte det.
Vi gick heem ist.
Kul va dt för Mea knuffade i mig i snöön och jag knuffade henne i snöön, sen gav vi oss på Fanny! <3
Hehe, sen hem, märkte att dt va skita mkt snö på gå-gången.
Så tänkte att jag kunde hjälpa pappa och mamma me att skotta, tog ca. en timme.
Men det fick mig att va social. (;
Sen in, frös som attans, gick och gjorde varm choklad, men såklart så välte muggen och allt åkte ut.
Torkade upp och tog nytt glas med mjölk och värmde och hällde i Oboy! :D
Sen satte jag mig vid tv.n och där har jag suttit tills nu.
Men nu sitter jag är jag sitter och väntar på att tiden ska gå.
Vid halv 7 så ska vi och titta på när Adam har jul avslutning, mkt kul! :D
Aja det va dagen lite kort! ;D
PussHey/
Mandaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0