Ta ingenting för givet! (:



Vet att håret glänser men det är för att jag redigerat (stavning) bilden! xD

Heej! :D
Hemma från skolan nu! (yyy)
Från ena arbetet till det andra.
Nu så måster jag ju självklart göra So-prov och spanska läxa!
MenMen sen ska jag SLAPPA! :D
Jag skrev ju igår att jag skulle tjata på mamma om papparkashuset, mamma fick såklart som hon ville!
Så i helgen ska jag baka pepparkakor, lussebullar och pepparkakshus! :D:D
Jag ÄLSKAR att baka och ÄLSKAR MER att laga mat! (:
Tror jag vill bli kock när jag blir stor! :D
En liten påmilse också,
ikväll är det; (trumvirvel)
Andra Avenyn och Riverside, dt kollar inte jag på men vet många som gör!      Glöm inte kolla! :O
Kommer nog lägga in ett inlägg ikväll meed! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööt! :´D

2009-12-01 @ 19:28:20
Postat av: Zanna

Så jävla söööt som du är,

kan man faan inte vara! ((:



Lätt att man kolla på Riverside & Andra Avenyn!!! :D



<333333 ily! <333

2009-12-01 @ 20:26:28
Postat av: Zanna

Så jävla söt som du är,,

är det inte många som är! :O



Lätt att man kollar på Riverside & Andra Avenyn!!



ILY <3333333

2009-12-01 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0