Proooov -_-



ChaCha!
Skolan idag va föööör bra!
Hade 3 lektioner så slutade vid 11.50!! :DD
Vi hade bla. Svenska, Engelska, sen skulle vi ha idrott, men eftersom att det va Handbolls DM så fick vi bara kolla på! (:
Men vet ni ?
Fredagarna är ju alltid föööör bra eftersom att vi alltid slutar 11.50, tack Theres! (:
Men skoooldagen va iaf bra och nu ska jag träna på No-prov! -_-' BORING!
Sen vet jag inte vad jag ska göra ?!
Några förslag ?!
OBS. Efterlyser några som kan hjälpa till att fixa en fiin design! :DD OBS.
pussokramohadetbra !!

Fick bli en sommar billd bara för att jag saknar den dagen! xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oftaaaa ni alltid slutarh 11.50 på fredagarna ?

Shit asso

2009-11-27 @ 18:46:39
Postat av: Anonym

hatar du meeee prov

de är de värsta som finns

2009-12-01 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0