1/4

1 APRIL nu då. Blev inte lurad något i dag i skolan.
Men jag och Becaa lurade massa med folk. Jag lurade Alexandra , Felle, Frida och jag och
Becaa lurade lärarna och Malin tillsammans. Innan No så hade jag varit på Toaletten, och skulle precis tvätta händerna. Sätter på kranen och vattnet sprutar åt alla möljliga håll och kanter. Så jag och Becaa försöker få in Malin på toan, och vi lyckas. Så precis när hon står framför handfatet sätter jag på den och hon blir dyngblöt. Hahaha, det var as kul. Sen på rasten mellan maten och slöjden var jag ute med mina små älskligar, Becaa, Felle och Alexandra! Vi tog massor med kort och sprang runt och larvade oss!
Här kommer några bilder som vi tog:

 





  Och Carl är
INTE inräknad i texten!


Sen kom jag hem och var med Becaa älsk! :D
Vi hade as kul. Vi hoppade och precis när vi skulle ut och hoppa så ringde telefonen.
Då var det från Aglots och dem sökte Adam, först trode jag han hade snott något, men det gällde en vinst på TOBLERONE! Jag skrev på 2 kupånger med Adams namn på en och mitt namn på en annan och så hade Adam vunnit. Så jag och Becaa gick om hämtade den. Och vi trode ju såklart att det var flera små Toblerone i den, men det var ju en jättestor, gigantisk toblerone. Så vi sätt där på stutsmattan med en kniv och försökte skära av en bit, men det gick inte, så vi knäckte den! :D Nu kommer bilder på det med!


















ÄLSKAR DIG GUMMAN+ALLA ANDRA (FÖRUTOM CARL) PÅ BILDERNA ÖVER!! <33
Så, jag orkar inte lägga upp fler bilder nu.
Ska kolla på Tv nu och äta lite.
Imorgon blir det PÅKMAT, mums på det!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

dollit :')<3

haha,



ly<333

2010-04-01 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0