16/4-17/4

Har inte alls skrivigt mycket dem senaste dagarna...
igår var jag med Becaa och vi fixade allt till festen och festen blev väldigt lyckad.
Alla var glada och hade roligt! ;)
Vi skrattade så vi grät, eller i allafall jag! :P
Så här kommer massa bilder. Jag tycker ni ska kolla på dem, så ni bli glada! :D


     
     

Haha, fjortizzarna nr.1! :D
Vi är snyggast! :D
Men tack för en väldigt TREVLIG kväll!

_______________________________________________________________________________

Idag då, Becaa som hos mig inatt så vi va ända frams till nu! :D
Vi har haft grymt kul, som vi alltid har! :D
Ska ut och hoppa med Adam nu.
Puss!

P.S Becca! Jag finns för dig, okejj ? Detta är inte ditt fel, och du ska inte känna skuld för det.
jag älskar dig! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0