3/4

Okejj, det har blivit många inlägg idag, men det kan aldrig bli för många!
Var inte med Becaa idag, men vi får vara någon annan dag!
Var ute och hoppade lite med Adam innan också, sen åt vi Thaimat! Mums.
Sen gick jag och Adam och kollade om "Avatar" hade kommit ut på blu-ray filmer.
Men det hade den inte.
Sen kom vi hem och fick varsitt Påskägg av mamma och pappa, vet viva det låg där i, förutom
godis då ?
ETT PAPPER DÄR DET VAR BILDER FRÅN TURKIET, och vad kan det betyda ?
Joo, vi ska till Turkiet i ! Jag är mer än överlycklig!!
Ajja, ska kolla på TV nu!
Puss, <3


Kommentarer
Postat av: Cisha

OMG! Vad kul att du ska till Turkiet! Jag har ju varit i Thailand och ska dit igen, men först ska jag till Italien och troligen Tokyo innan Thailand.

Jag och brorsan satt och kollade på MSN, ska Adam och Amanda till Turkiet?! Är detta ett april-skämt?! Tänkte vi ^^

2010-04-04 @ 12:09:30
URL: http://cisha.blogg.se/
Postat av: Cisha

Glad Påsk!

2010-04-04 @ 15:18:05
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0