5/4

Jag tycker att dagarna går alldeles för fort!
Det känns som om det var igår det var julafton.
Haha, jaa, jag tycker det går alldeles för fort. Men det är
både negativt och positivt.

Negativt: dagarna går så sjukt fort, men hinner ju inte vakna förren man ska sova igen
(inte redigt kanske, men inte långt ifrån!)

Positivt: Det går fort tills jag ska till Turkiet, det blir sommar fotare!

Aja, dagen har i allafall varit jättebra!
Har vart med Fiffi, Josse och Becaa. Vi hade mycket kul och vi spelade Monopol, var ute och pratade.
Imorgon ska jag vara med Michelle! :D
Mycket kul det med, händer bara roliga saker nu känns det som!

Men från en sak till en annan.
Vad tycker ni jag kan göra för att få bloggen mer intressant ?

Mer bilder, mer dagens låtar, mer outfitar (?) eller något annat som ni vill!?
Kommentera bara!

Men nu ska jag faktiskt kolla färdigt på filmen Leagely blond.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Cisha

Skulle vara roligt med flera outfits och facelooks!

2010-04-06 @ 11:36:28
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0