6/4

Hejj!
Som jag sa igår så ville jag ha exempel på vad som kunde göra min blogg roligare, och har fått två exempel.
Fast inte på samma inlägg! Så det blir nog mer Dagens låt, outfitar och mer facelookar! Om man nu kan säga så, men ni förstår vad jag menar!
Men idag har jag inte tagit någon Outfit+facelook bild, så det får bli det imorgon isället!

Men aja, idag var jag med Mea, Fanny kunde inte!
Hade jättekul, hoppade med Sumodräkter!
Haha, bilder kommer senare!

Men nu ská jag til affären med mamma, ska även be om en ny header till någon som är duktig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

du ha en fin blogg <3

2010-04-06 @ 19:59:10
URL: http://punkdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0