8/4

HJÄLP!
Mina pengar på mobilen tar snart slut och dem ska räcka HELA månaden. :(
Har bara 20 kr kvar... Upps! :(
Aja, jag ska inte klaga mer nu.
Idag var jag med Alexandra som ni kanske har sett i dem andra inläggen?! :P
Vi va vid datan och hon hjälptemig med bloggen, TACK, hoppade, gick till Nynäs, och jag gick hem. Haha.
Vi skulle egentligen ha kollat på -F96 träning, men eftersom att Alexandras mamma hämtade henne ville inte jag vara kvar heller! ;)
Haha, aja det var fint väder i allafall. :cool:
Och bara så att ni vet, så kommer jag köra med väldigt mycket smilisar nu i början. Men det går nog snart över!
Aja, ska kolla på TV nu.
Puss! :D


Kommentarer
Postat av: Cisha

Okej... Ett tips om du vill spara mycket mobil-pengar är att du skriver nästan allt du vill veta eller säga till en person i ett SMS. Be personen att svara i ett helt SMS, om det också vill spara pengar. Använd förkortningar i SMS:et så går det ju att skriva långa.

Bara ett tips, jag har inte heller några mobilpengar...

2010-04-09 @ 08:30:55
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0