Anonym och Frida! :D

Ja, idag var jag med Anonym och Frida.
Eller Anonym (som inte ville vara med på bloggen... ) har gått hem så nu är jag bara med Frida! ;)
Men hon lämnar mig väl snart med...
Men här kommer två "citat" som Vi skrattade ihjäl oss åt, fast vi skrattade ju ihjäl oss på flera saker menmen.

1.
En gubbe cyklar förbi och Frida skriker hej, Anonym skriker hej, och jag skriker:

Amanda- Morsning Korsning!
Anonym- Meeh, så kan du ju inte säga, han kanske är pensionär, han säger ju bara "goddag"
Amanda- Vadå pensionär, vad spelar det för roll ?
Anonym- Amen han vet ju inte vad det betyder!

2.
Vi pratar om Carl och Frida...
Frida säger:

- Jag hatar det, och dig Amanda, inte dig Anonym.
Amanda- Men... Jag och anonym är enäggstvillingar, så hatar du mig så hatar du anonym.
Frida- Du menar siamesika tvillingar ?
Amanda- Ja, vad spelar det för roll ?

Anonym kasar iväg och jag kasar efter och försöker "hålla" min fot på hennes så det ska se ut som om vi är ihop satta..
Sen får jag tag om hennes midja med mina fötter (misstolka det inte ;)

Anonym- Hahaha, jag föddes utan ben och hon utan hjärna.. (hon=mig)
Amanda- Meeh, tack för den då.

Fast antaglingen är det ingen som hör eftersom att vi skrattar så mycket! :D

Och sen filmade vi lite när dem kastade ? sig runt på studsmattan...

Så här skulle det se ut:



Så här såg det ut... när JAG och Frida skulle göra..





Haha, fail eller vad ? :O
aja, nu ska vi dra, skriver kanske mer ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0