En bra dag i stugan med familjen!

Hej allihopa!
Seg uppdatering idag, men har varit i
farmors sommarstuga och räfsat och massa!
Det var mysigt, grillade även korv.
Nu sitter jag vid datan, och kanske ska jag vara med Ebba ikväll, om hennes
huvudverk släpper! ;P
Men nu kommer bilder från dagen!
Skulle vara väldigt tacksam om ni INTE sparade några bilder! ;)


Några väldigt stora snödroppar!


Fin utsikt från trädgården!


Fin bild med solen!


Fin bild, med lite sol!


När vi grillade!


Fin bild!


När pappa "rensade" botten vid havet! ;)


Såhär kan det se ut när Adam räfsar (eller inte...) ;)


Och eftersom att jag inte hade en bild på när mamma jobbade! ;)
Så får jag ta en på oss två!

En trevlig och rolig dag!
Fast jag gilar inte att va i stugan...
Men så är det!
Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0