Header, Design !

Ååh, vad svårt det är med att veta hur jag vill ha bloggen..
Ena dagen vill jag ha vitt, andra dagen vill jag har blått, tredje dagen vill jag bara ha massa olika färger...
Vet inte vad jag vill ha, men just nu vill jag nog ha en vit header, och där man skriver ska det också vara vitt, och utanför ska det vara lite ljust grönt... Beslutsångest ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Men ska tänka efter vad jag verkligen vill ha, så nu efter att ha ätit, gjort läxan, läst någon bok om alkohol och tonåringar som vi fick på vi fick på posten idag (den var mammas, men jag hade tråkigt) så ska jag sätta mig och göra om bloggen totalt.
Och Alexandra, det var fint, men som sakt så har jag besluts ångest...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, det var ju du som gjorde den själv? ;D

<333

2010-04-22 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0