Ny kategori

Har skaffat en ny kategori som heter " Tips " där jag tänkte ge er lite tips och sånt.

Kom på den för ett tag sedan och självklart har jag ju redan ett tips.. eller två till och med.

Vi börjar med det som är bra om man har ett hål i tightsen , då kan man som jag klippa flera hål i det så det blir såhär :





 Så blev resultatet, då kan man ju även ha ett par andra färgglada tights under desså så blir det inte så svart ;)

och sen borde ni verkligen testa "graffiti nagellacken" det blev jättefint och jag fick testa hos Malin igår, tar bara tre sekunder sen ser man resultatet på en gång. Såhär blev mina väldigt korta naglar :






Ni ser.. väligt fint tycker jag.


Skolan började i Tisdags och jag var ( tro det eller ej ) väldigt peppad över det. Det var kul att träffa kompsiarna, klassen och alla lärare osv. Väldigt roligt. Sen hängde jag med Frida hem och vi cyklade till Becca. Tog lite bilder då med :









Några va det iaf.

Ha det bra .. skriver nog inte på ett tag nu men ha det bra!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0