ABODA!!! :D <333

Heeeejsan!
Idag va jag som sakt på Aboda ! :D
Jag stoppade liften 2 ggr. En gång den lilla, inte så farligt.
Sen en gång den stora, då trasslade skidorna, så åkte jag av, sen åkte Felicia av på mig och jag började glida ner, men en skida´den andra åkte av innan, ner till den som va bakom och jag fick hans skida i roompan och den man sitter på i huvudet, sen började båda vi 2 glida ner, både jag och han jag åkte bakom! Sen STÄNGE han av liften, lite sen ?!
Aja, så är det! (känner du igen Becca ? :) )
Hahah, Felicia klarade sig, förutom att hon fick ont i handleden, sry! Jag fick ont i både roompna och huvudet! :D
Sedan kom det två killar Alexander Brant och nån till som skrek:
-Ja, dt går ju bra detta!
Åå, vad arg jag blev! :O (:
Men sen va det kul.
Vågade åka lilla/stora backen, banan backen, benan backen och in i skogen! Jag är faktiskt stolt över mig själv! (:
Första gången ju! Jag vet, lite "gammal" för att åka skidor första gången när man är 13 men aja.
Jag har inte haft så kul på LÄNGE, LÄNGE!!!!
Jag älskar er! (:
Aja, snart ska jag duscha och sen kolla på tv, Adam har en kompis här, så det blr väl HÖGLJUTT!
Blir nog en tidig kväll, är ganska trött eftet 6 timmar i backen! (:
Men aja, ha en underbar kväll allihopa, det ska jag iaf försöka ha!!
Pusspuss! <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

Dagen var bäst.. ;D<33

2010-02-24 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0