Becca imon! <3

Hejhej!
Jag hatar min plats i No!!!!!!
Jag oh Becca K borde starta en "pakat" mot att vi ska få sitta vart vi vill,
ingen av oss gillar våra platser! xd
Men aja, skolan va bra iaf.
Det är den alltid vilket är braa! :D
Sen kom jag hem oh hjälpte Adam oh skotta.
Sen kom jag in oh lagade mat.
Det blev potatis, lax, falukorv och makaroner+sås! :D
Gott! :D
Fråga mig inte varför det blev så mkt, mamma oh pappa blev iaf glada! :DDDD
Sen övade jag på Spanskan.
Nu kan jag dt.
Drar snart iväg med mamma.
Bli lite gympa med tanterna.
Hahahahh, jag oh Felle äger skiten ur alla!
Mohahahahahhahahah.
Aja, blir iaf Becca imon! :D
JAG ÄLSKAR DIIIIG! (LLLL)
KulKul.
Men ska dra nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0