!! :D

Heej alla söta läsare! :D
Igår va jag som sakt på Felles fest.
Fyy vad kul vi hade, ska berätta lite kort om kvällen!
Jag kom till Felle vid 6 tiden.
Då öppnade hon alla paket hon fick.
Hon fick bio biljett och en dikt av mig!
Hon blev rörd, hennes mamma blev också rörd! $
Hehe, aja,  sen åt vi pizza, gott.
Frida va ju såklart först med att ta pizza, gott eller ? (;
Pratade om gamla minnen oh hade skita kul.
Sen åt vi kladdkaka, Frida va först med att ta den med! ehe, du är ett matvrak Frida! :DDD
Sen åkte vi till O-hamn vid halv 8 tiden, vi skulle bowla vid 8.
Jag VANN på bowlingen, jag fick typ 294 poäng elr ngt.
Felle som det inte gick så bra för i början blev det 218 pong kanske ?
Dem andra vet jag inte..! xd
Aja, sen fick vi Slash (?), Frida var först där meeed! (såklart) Hehe, näe men hon va det! :D
Sen vid 9 åkte vi hem, jag har haft skit kul, har nog aldrig haft så kul asså!
Jag älskar er tjejer! :D
Puss på er, och alla andra som läste! :D
<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att ni e sega ;))

hihi:)

2010-02-06 @ 12:14:04
Postat av: svar till anonym!

Kanske vi är, men vi är inet lika sega som att kommentera anonym! xD

Hahahah!:DDD

2010-02-06 @ 12:24:21
URL: http://lillablommorna.blogg.se/
Postat av: -a

Ql vare! :DD

2010-02-06 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0