Felicia idag! :D

HEJSVEJS! :D

Idag har jag varit med Felicia!
Vi har haft jättekul.
Tog kort (som jag kommer ladda upp i slutet), va ute, spelade sims, lagade makaroner.
Ja, en massa mer också.
Jag har alltid kul med dig SYSTER, kommer ALDRIG svika dig! <3
Men iaf, kom hem för ca en timme sen! :D
SKa äta tacos ikv och kolla på Let's dance tror jag. Sen blir det Solsidan, någon som känner igen sin familj i programet ?
Inte jag iaf! :O
Hehe, men imon vet jag inte vad jag ska göra, slappa, elr ngt kanske! :D
Men iaf så kommer lite bilder från dagen nu.
Puss!
Just det, får ju inte glömma att säga att snön äntligen börjar smälta, gosh vad jag har saknar det! :')
Glädje tårar på det! ('':
   

 

 

SÅPP, det får räcka, vill ha lite "privat" bilder med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0