Mamma och Pappa, jag älskar er! <3

Jag har inte tänkt så mycket på hur mitt liv har förändrats den senaste tiden.
Jag har inte tänkt på det förflutna alls. Jag har inte velat. Och när jag har tänkt på det, har jag också tänkt på att utan mina ÄLSKADE föräldrar, skulle jag nog inte klarat allt det jobbiga! Jag hade ju inte så många kompisar, jag hade ju inte Malin, Becca, Felle oh alla som jag har idag. Mina föräldrar var mina vänner. Vännerna som alltid va på min sida, men som även sa om jag hade gjort rätt eller fel. Dem sa alltid "det ornar sig" eller "skit i dem". Jag tror ni har hjälpt mig med mitt självförtroende, förut hade jag inget. Nu vågar jag göra mycket mer. Jag vågar tänkta steget före, vågar säga emot och inte bara ta emot. Ni har inte bara störtat, utan även visat att allting går, bara man försöker. När ni sa gör/skriv så här, och jag gjorde det, det blev mycket bättre. Allting har ju blivigt mycket bättre! Och även att jag vet att jag inte har någat att skämas över, så vet jag alltid att ni gör det för min skull, inte för någon annas, utan för min skull.  Det känns tryggt att veta att om dt är ngt, så kan jag komma hem och säga det, ha en axel att gråta över. Hur fjantit det är låter för en 7.a att skriva så, så gör jag det iallafall, jag gör det för att visa mina föäldrar tacksamhet för allt dem har hjälpt mig till. Jag tror inte att det är många i min ålder som kan prata med sina föäldrar om ALLLLLT, då menar jag ALLAT, men det kan jag. Och det är jag VÄLDIGT glad över. Tänk er själv att bli sårade och att komma hem och inte kunna berätta detta för ens föräldrar. Jag har Tur. Jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla men om jag säger att jag inte vill ha några andra föräldrar än er, så är det inte ens hälften av det som känslarn känner, ja dt lät konstigt men ORDEN räcker inte till!
Hur jag än vrider och vänder kommer jag bara fram till en sak:
Ni är föräldrarna ALLA vill ha. Ni är coola  (även att jag skäms över när pappa sjunger!! xd $ ) , ni är roliga, ni är snälla, ni är mina BÄSTAVÄNNER. Ni är allt föräldrar kan vara!
Jag ÄSKAR er!!!!

Hehe, kännde att ag behöve skriva av mig lite! x)) $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0