Ska jag blogga ska ni..?

Ja, ska jag börja ta tag i bloggandet, så ska NI börja kommentera! (:
Om ni tycker att jag har en tråkig blogg, så säg till vad jag ska göra för att få den bättre, okej?
Bra, då va det klart.
Idag så är det redan lördag! :D
GUD va veckorna går fort! :O
Det känns som om dt va 1 januari igår! Hehe, :D
Idag blir det väl att tråka, om ingen kompis kan va!
Skulle vatt med min lilla sötaaa Becca, men dem skulle in till Kalmar.
Men aja, kanske skulle sova Söndag till Måndag, om hon fick.
Hoppas du kan åka till Aboda med.
På onsdag bilr det Aboda med de bästa!
Alltså så blir det Malin, Felle, Alexandra, Josse, jag och kanske Becca!
Hoppas alla kan.
Bara för att jag har tråkigt så slänger jag in en hiss & en diss!

Hiss:
Semlor- Hihi, ja dt lät konstigt, men jag ÄLSKAR semlor utan mandelmassa! :DDD Mummms!
Diss:
SNÖÖÖÖÖÖÖ- Det är lite mysigt, men inte roligt att skotta, iaf inte när man har en hel
väg att skotta, nej så mkt har vi kanske inte men mkt är det! :S

Puss på er och glöm inte att kommentera vad jag ska göra för att få blogen lite roligare?! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

jättefin blogg. håller med, dissa snön. jag vill ha sommar ! :)

2010-02-21 @ 12:57:11
URL: http://ajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0