Bombar med bilder från böda!

Nu kommer det bilder från böda.
Vi var ju som sakt där med Adam och Liams familj+en annan familj. Jag och Malin var med Julia men även många småbarn på kvällvarna då vi inte hade något annat för oss. Tog inga bilder på strande förutom en eftersom att jag mest solade. Men nu kommer det några bilder.

Dagen då vi kom/åkte:
 Malin på väg till böda.

 Julia, Eric (emmas storebror), Adam och Liam

 Killarna igen

 Malin

 Julia

Nu kommer bilder på lördagen:

  Stranden ♥

 När vi gick till den stora lekplatsen med  Liam, Eric och Adam. På bilden : Julia och Adam

 Emma och Malin

Malin och Emma

  Jag och Emma

 Malin och Emma

 Gullungen Emma med Malins solglasögon
 
Malin och Emma på lördagskvällen.. jag älskar deh här bilden! ♥

Nu kommer bilder på våran sista dag på böda och hemresan:
 Böda Hamn

 Malin och Böda Hamn

 Jag och Böda Hamn

 



Två bilder på mig och Malin på väg hem.

Det var lite bilder.
Det var riktigt roligt där!
Tack för att jag fick följa med !

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Petersson

Haha det var tur att du inte la ut bilden när jag låg på stranden och kisade (stavning)

<333

Kul hade vi det måste vi göra om igen utan Julia:DD

2010-07-07 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0