en liten förklaring..

Ja.. nu kommer det ett inlägg. Känner inte så mycket för att blogga längre. Jag är så lat när det gäller att lägga upp bilder, eftersom att jag inte orkar sätta på min data utan sitter på pappas och inte orkar lägga in bilder på datan så kommer det inte upp några bilder här på bloggen. En andledning till att jag inte bloggat.
andra andledningen är att när jag väl har varit vid datan så har jag tänkt "ääh.. jag slänger upp ett sen innan jag går från datan" men sen glömmer jag ju självklar det.
den tredje andledningen är att jag inte har varit så mycket vid datan.. och när jag väl har suttit vid den så har jag mest kollat bloggar (utan min egen), kollat bdb och chattat på msn ;)
Men jag vet inte om jag kommern skriva något imon eftersom att det är kaj-festen och jag ska gå med Becca men vi får la se.
Nu har ni iallafall fått lite förklaringar varför jag inte har bloggat!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0