Frida och kalmar!

Hej bloggen!
Tänk att det blev en uppadatering idag iallafall! ;)
Var med Frida idag tills 3 då hon skulle hem och vi åt glas, spelade sims, var ute, målade och lite!
Sen stck jag och min familj in till Kalmar för att jag skulle ha mina glasögon, handla lite kläder och pappa skulle hämta lite grejer till våra dörrar.
Blev lite förvånad när jag hittade en kjol på H&M som var i stolek 152 som jag kunde ha ? Jag bara : oj, det hade jag för ca. 3 år sen! Men aja. köpte den i allafall och nu kommer bilder på vad jag köpte mer + kjolen då!

Detta köpte jag på Gina Tricot:


Bekini+en underdel


3 par trosor

Detta köpte jag på H&M :


Ett linne


Kjolen i stolek 152 ?



Ett par vita short

Detta köpte jag i en sko affär som jag inte kommer ihåg namnet på :


Mina älskade gladiatorskor ! ♥

Och så en bild på mig och mina glasögon!



Japp...det var väl det!

Nu ska jag packa färdigt tills imon! :D
LÄNGTAR väldigt mycket!

Ha den bäst så hörs vi någon annan  dag! :D

Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0