Jockes 40-års fest!

Skrev inte något igår eftersom att jag först var med Malin till 3 och sen åkte jag hem och fixade mig till Jockes
40-års fest! ( Mina sysslingars pappa)
Det var mycket trevligt, roligt, underhållade och jag hade väldigt roligt.. det tror jag Malin också hade!
Vi kom dit vid 4 och då var vi i skogen och körde skogsrobinsson som Lotta (Jockes fru) hade fixat. Det var 3 olika grenar.. dem två första tillsammans med laget och det var att först hitta det största barret som mitt lag vann och sen leta efter bokstäver och bilda ett ord som dem andra laget vann. Sen var det en individuell tävling då man skulle gissa hur många kottar det var i burken. Det var 54 stycken så mamma, Nicke och Mattias gick vidare.. Mattias vann.
Men iaf... sen åkte vi tilbaka till Åby där Gunnilla och Irgens bor ( Lottas pappa och jockes mamma(?) och åt planka. Väldigt gått.. sen var jag och Malin med mina GRYTM söta sysslingar Jennie och Lovisa. Har ju självklart mer men var inte så mycket med dem. ( Har inte lagt in bilder på datan än men det kommer.) Vi lekte kurragömma, bärde dem upp och ner, hade dem på axlarna och allt annat som dem bad om.. Vi kom hem vid 20 i 2 och då slocknade jag direkt. Mycket rolig dag och jag hoppas alla andra hade roligt med!
Idag så blir det att vara med Malin.. om hon vaknar någon gång och jag HOPPAS vi ska bada för jag svettas ihjäl..
Ha det bäst!
PUSS ♥

( Malins familj brukar umgås med Jocke och Lotta det var därför dem var där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0