2 JUNI?!

Oj, är det redan 2 juni ?
Shieet tycker dagarna har gått jättefort, det är ju snart skolanslutning, 18 Juni, 16 dagar kvar!
Jippie, sen 7.an klar och då börjar sommarlovet! NICE!
Hehe, men okej.
Det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen, vet inte varför men har inte orkat.
Så jag tror jag kommer skriva lite när jag har tid, vill och sådär, men jag vet inte!
Dagen har varit så där, gick hem från skolan för att jag hade ont i huvudet och tränade på SO.provet tills imon. SEn när huvudvärken hade gått över smsade jag till Malin och frågade om vi skulle va och öva på provet. Och sen när jag kom cyklades var hon med Adam och Liam så vi var lite med dem först, den vid 7 gick vi in till Malin och övade till kvar i 8.a och sen hoppade vi!
Det kommer upp några videosar senare!
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa vidare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0