9 juni

Hej!
Idag har jag varit med Frida och Malin.
Först cyklade vi hem till Malin och var där till halv 6 typ. Vi  kollade på TV, skrattade, pratade och Frida spelade Nintendo DS.
När Malin skulle iväg för att kolla på Josses lillebrors musikal så cyklade jag och Frida hme till henne!
DÅ var vi vi datan sen gjorde jag massage på henne eftersom att hon skulle göra på mig då jag skulle hem!
Hehe, men vi har haft kul i allafall.
Och denna vecka har gått så fort ?
Det känns som det var igår det var måndag och första dagen på temaveckan och nu är det snart slut ?
Och 1 Vecka kvar av terminen, SJUKT?!
Men nu ska jag dra i allafall!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

har ni lov nästa vecka då ? om jag fattade det hela rätt ;)

2010-06-10 @ 14:11:05
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0