Bella & Tyra show!

Sitter och kollar på Bella & Tyra show för jag har tråkigt eftersom att Frida och Alexandra sitter och sorterar garn och pärlor.. ;) Så jag sitter och kollar på när Kissie vad där.. har sett det en gång innan men jag ville se hur blåst man kan bli... ex. hon säger att hon aldrig läser kommentarerna men ändå redigerar hon dem, hon säger i videon att hon inte vet vem Tyra är.. men dem har varit på samma plåtning, hon säger att Bella kan gotta sig i sin stora feta näsa bara för att hon själv är avundsjuk med sin..!
Jag tycker personligen att hon är störande och väldigt irriterande men hennes blogg är bra.. eller inte bra men rolig att läsa eftersom att hon skämer ut sig så mycket! Men aja.. hon är ju bara Kissie är påhittad vilket jag inte tror på! Och nu ska hon tydligen bli sångare med.. vart är sång världen på väg tro..? ;)

En bild som jag printade när dem pratade om vem Kissie och Alexandra verkligen va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0