Dålig uppdatering...

Hej, det har varit väldig dålig uppdaterin över helgen.
Mamma och pappa har varit på KISS i Malmö och jag och Adam har då varit hos mormor
och morfar som inte har något internet. Så jag har inte skrivigt något.
Men helgen har varit bra, firat gammelmormors 80-års dag, varit med Frida, varit på Nynäs sarveringen och slappat.
Mycket bra helg!
Sen så var det skola och nu är Fanny här! KUL! Jag tyyp spyde förut för jag satte i halsen.... hahah x'D
Men snart ska jag in till Kalmar, ska kolla synen, ska troligen få glasögon. inte kul!
Men aja, nu ska jag ut igen med Fanny, ha det bra!
Puss!

P.S  nu är det snart skolavslutning, 3 dagar kvar, bara TRE dagar?! :O D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0