.....................

förlåt, förlåt,förlåt för dålig uppdatering men som jag sa så skriver jag när jag vill, har tid, har ork och massa och det har jag inte haft!
Men nu skriver jag så aja.
Idag var jag med Becaa, vi var på stranden och solade, men blev nog inte så brun, har svårt för att bli det, men aja.
Fick även se hennes kaninungar, gud så söta!
Ååh, skulle kunna sno en av henne bilder nedanför snart!
Sen var vi och köpte godis och vet ni? Mitt favoritgodis har kommit till ICA, salmiakibalkar! Muuuuuuums!
Hahahhahha, jag knarkar dem nu!
Men dag har varit bra, eran då ? Har den varit bra ?
Är det bara jag som inte kommer in på Kenzas blogg ? Jag blir galen!
Aja, här kommer bilder från idag i allafall:
           
Aja, det får räcka från min dag, dvs. det har varit mys med kaniner, bad, skratt och har sätt världens sötaste svartlingar! :DDDD
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0