Fanny och Ebba idag!

Hej!
Idag var jag med Fanny på förmiddagen, vi badade ute vid Malins brygga och lite. Sen åkte vi hem och hoppade och var vid datan. Hon skulle hem vid 4 och då var jag vid datan lite. Sen ringde jag Ebba och så stack jag till henne och vi badade vi med! :D
Sen kollade vi på TV , sen åt dem och sen stack vi hem till mig. Nu har vi precis varit ute och hoppat och fotat så nu kommer några bilder :

       





Nu ska Ebba hem och jag tror jag ska kolla på TV!
Ha det bäst! ♥


P.S Imon får jag en HELT ny mobil.. lämnade ju in en gammla för lagning men när mamma ringde och kollade vad dem hade gjort så sa dem att jag skulle få en helt ny mobil.. fast en likadan då! (YYYY' D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0