Inredning till högt pris + ett svar!

Inredning till ett högtpris? Nej, tack, det duger lite bra med en bokhylla för 2 000 istället för en som kostar ca.15.000, eller en pall för 200 istället för en som kostar ca.2000, vad säger ni ? Skulle ni köpa något av dessa saker?


    

 

Lite föör dyra grjer för mig.. men om jag hade varit lite rikare kanske, men det kan väl inte vara så kul att köpa sånna dyra saker.. jag menar, en PALL för 2.200 kr ? Hehe, aja man vet inte, någon gång i framtiden kanske jag har alla sakerna i mitt hem, vem vet ? ;)

Nu till frågan:




För att om jag tar kort kanske jag glömmer att ta bort dem och då kan den som har den nästa gång se bilderna och massa skit... och ja dem sa det när jag fick den! ;)

Jag tycker det är jättekul att få frågor så kommentera på nu!


PUSS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0