Länk till spotify! ♥

Istället för att lägga in "dagens låt" så lägger jag upp min läng till min Spotify!

http://open.spotify.com/user/mandaaaah/playlist/7GOD5xqCkV1VhcW4e4b5D9

Lite gamla låtar... lite nya låtar! Men det är i allafall låtar som jag tycker är bra!


Ska väl in till Kalmar sen med pappa och Adam.....!
Becaa har åkt hem eftersom att vi var uppe på vinden igår och hämtade liggunderlagen och hon satt handen i isolering och tog och kliade sig lite överallt så hon har nästan inte sovit något inatt!
Så hon skulle åka hem och duscha och sen märkte at hon hade fått röda utslag så hon kunde inte va!

För övrigt kan jag ju berätta lite om igår!
Grannen hade typ fest.. skrev som attans så vi gick in och la oss i stället, somnade vid halv 1 typ och vaknade vid 9 ?! Kunde fått sova lite längre!


VÄLDIGT ledsen för dålig bilduppdatering.. jag brukar ta massor kort men får somsakt inte ta med denna mobil jag har nu eftersom att det är en lånetelfon men får min tillbaka snart!

Nu ska jag ut och sola tror jag!

Ha en bra dag!

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Varför får du inte ta bilder med den för att det är en låntelefon? :s

Sa de det när du fick den? Höh.. ;p

2010-06-24 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0