Lite kläder..

Hittade lite klädet, men ingen KLÄNNING! :(
Men aja.. får leta vidare när vi ska in till Kalmar någon dag!
Här kommer några bilder:

  Ett fint linne, tyckte om färgen.. tänkt det linnet till vita shorts och bruna ben! ;)


 Ennu ett linne.. tror jag ska ha det svara i såfall.. men passar det till någon kjol tror ni ?
 
 Det 3.e linnet, gillar linnen, men går detta att ha barbent eller med tights till bara ? Eller blir det för kort tror ni ?


 Kjolen blev jag förälskad i så fort jag såg den.. färgen och allt! tänk att ha en lite högre upp på magen, ett svart eller vitt linne under och vita gladiatorskor ? Så snyggt.. tror även det skulle passa till dessa shortsen :

 Vad tycker ni ?
Var det något fint ?


Nu ska jag göra mig iordning och kolla på TV! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0