Malin idag!

Självklart lyckas jag ju inte att hålla det där med att ladda upp lite grejer om inredning och sånt varje dag.. men eftersom att det är sommarlov och solen skiner vill jag ju passa på att vara ute! Så idag var jag med Malin och jag följde med henne och hennes mamma in till Oskarshamn och fixade naglarna. Egentligen var det bara Malins mamma som skulle göra det.. men jag och Malin ville med det. Sen gick vi till en sjur affär, eftersom att Malin ska få en dvärjshamster så vi kollade lite sen köpte vi glass. När vi kom hem vid ca. 4 så var vi med Adam och Liam, med dem hoppade vi, var på lekplatsen och var nere vid deras badplats och håvade lite. Sen gick vi in ich spelade Mario!
Tack för dagen! ♥
Imon vet jag inte vad jag ska göra så vi får se!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0