Nu har bröllopsfestligheterna börjat på redigt!

Vad tycker ni om  det kunliga bröllopet ?

Jag tycker det är jättekul att dem ska få gifta sig och så..
Men så mycket bryr jag mig inte! Jag tycker inte heller att man ska lägga så mycket enerig på att visa minsta lilla hundradels sekund på TV?! Det kanske inte behöver ta över varenda kanal på TV.n i allafall?
På ettan har det hållt på hela dagen och nu har du bröjat på fyran med. Jag tycker dem kan hålla sig till en kanal  så det finns något vettigt att kolla på.
En sak till jag tänkte på.... det är onödigt att sända hela dagen, det har bara varit nyheter emellan, jag menar.. hur kul är det att få se när kronprins Fredrik petar sig i näsan, eller när prinsessan Beatrix nyser..? Haha, ex.  jag gick från TV.n när dem började äta förrätten, vi vet ju att dem äter sakta och ska prata och allt, att dem ska äta 3 rättersmiddag och så, då kanske dem kan säna något annat på TV.n medans dem äter ?
Jag vill i ochför sig se den TRE meter höga tårtan, men sänd något där emellan?! För den kommer ju vid tio...

Aja... som sakt.. vad tycker NI om det kunliga bröllopet ?



Jaoop.... GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0