Ny katergori+ bilder!

Blev ett litet mellanrum mellan inläggen.. men nu har jag gjort en kategori för inredning! Ska försöka uppdatera den varje dag med bilder eller något.

_____________________________________________

Sökte lite på "inredning" och kom in på olika sidor.. kom in på en sida med dessa bilder på saker man kunde köpa. Vad säger ni.. kan ni tänka er att köpa tofflor som ser ut som blommor, en klocka som ser ut som ett puzzel eller varför inte en badbalja som ser ut som en kakform ? ☺

   


Nåja... alla har vi olika smak, men inget av dessa tre grejerna skulle jag vilja ha och var jag tvungen att välja skulle jag välja tofflorna! Lite sommriga, färgglada och alla gillar väl blommor ..? Undra om dem doftar något speciellt också..? ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0