10 i 12 !! (((;

Hej!
Idag gick vi till 10 i 12 i skolan, skööööönt.
Jag kom väl hem vid halv 1 och satt mig och jobbade med Nilen, förlåt Alexandra,
men jag hade inget att göra! xD Sen övade jag "lite" på SO!
Har prov på Torsdag, sen kom Fanny till mig. :DDDD
Vi spelade sims, och va så sociala och gjorde ett spel! :D
Ett pirat spel. Haha, massa frågor, och skattkiste kort! :D
Vi hade tråkigt.
Sen kom mamma hem, Fanny åkte väl hem vid halv 7, sen vid halv 8 åt vi THAIMAT!!
Gooooooooooott, väldigt gott faktiskt! :D
Nu kollar jag på Let's dance, sen blir det väl solsidan! (;
Imorgon kommer jag nog inte skriva något, ska in till Kalmar på dan och Bowla, sen åker vi till några
och är där hela kvällen! (; Mycket kul.
Ska kolla på Solsidan nu!!
Puss på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, bra att du jobba med Nilen ju. (a)

Går inte bra för mig.. Hm.. xd<3

2010-03-07 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0