13/3

Hej!
Idag har det varit en slappar dag! :)
Först på mogonen följde jag med mamma och Adam ut och handlade lite.
Jag handlade en VÄLDIGt försenad födelsedags present till Becca,
men jag och Felle skulle köpa tillsammans och sen hade hon köpt och
så blev det typ lite panik! :)
Sen släppte mamma av mig hos mormor och morfar och så var jag där, kollade på film och lite.
Sen åkte jag och mormor till affären och sedan vidare till gammelmormor och gammelmorfar.
Åkte gammelmorfar rullstol där oh läste Hänt Extra! :D
Sen åkte jag hem vid typ 6. Då gick jag till Ebba och vi pratade om allt och ingenting,
om Let's dace, blåsningen, allt möjligt! :D
Sen gick jag hem och åt pizza och nu sitter jag här, ikväll blir det Melodifestivalen, vem hejar ni på ?
Jag hejar på Anna Bergendahl, hennes röst är OTROLIG, och Eric Saade, han är både snygg och läten gör så men blir på så strålande humör! xD
Aja, ska dra nu!
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0