20/3

 Hejj igen!
Gud var skönt det är att snön smälter bort, att solen tittar fram, att det är 10 plus,
nu är det snart vår känns det som!
Förlåt för tråkiga rubriker, men kommer aldrig på någon bra, en som passar osv.
Idag har jag varit hos mormor och morfar.
Eller morfar då, eftersom att mormor var på revyn med
gammelmormor och gammelmorfar. Det var inte specielt kul, morfar kollade mest på skidor.
Så jag satt mig i deras säng och började läsa Män som hatar kvinnor, tror jag det
var, men den första boken iallafall. Den verkar bra, men ibörjan fattade jag ingenting.
Ikväll ska jag se "serien" om just Män som hatar kvinnor eller Körslaget. Hoppas den
är lika bra som boken verkar vara!
Adam är hos en kompis, så blir lite lungt hemma, hhi, nu var jag dum!
Ska snart ner och äta lite potatisgratäng och fläskfile, mums.
Puss

P.S
Skulle släng in en dagens outfit, men eftersom att jag sitter på mammas
jobbardator, får jag inte lägga in några bilder, min är seg att sätta på och så.
Men detta har jag iallafall på mig:

Lila tröja med ett bi på- New Yorker.
Mörka jeans tights- Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0