25/3

Hejj!
Idag var det skola till kvart i 3.
På sista lektionen hade vi slöjd, det är roligast!! Då hade det läckt över från toaletten i
bildsalen, så alla kom in till oss och lånade toaletten. Det har (bokstvaligt talat) rullar ut från toaletten till bildsalen. Men sen gick jag hem och satt mig vid datorn, fixade med bilder, låtar, bdb, msn och allt möljugt..!
Men nu har jag fått ett till problem! När jag och Becaa var för ett tag sen, gjorde tog vi massor av biler, nu har dem kommit in 2 kopior på datan, så har typ 350 bilden, när vi egentligen bara tog 160. SURT!!
Men i allafall, så ska jag snart kolla på TV och lite. Imorgon blir det kaaanske Fanny, men sen ska jag till mormor och morfar och passa morfars systers hund, jaa, det lät inveckat, men jag fattar! Ska klippa mig med, kommer nog en bild på hur det blev sen, om jag vill visa det, mamma tycker jag ska klippa det till axlarna, det vill INTE jag, nu är jag arg!!!
Ajja, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0