Adams kalas idag! "))

Hej!
Idag var det skola till 10 i 12, göööött! ((;
Sen följde jag och Frida med Malin till frisören, det blev jättefint
Malin! :D Sen fick vi skjus hem av Malins pappa, vi är lata, vi vet! xD
Sen skulle ja cykla på deras dumma träningcykel, och tror ni inte att jag
gled ner och slog mig på foten, och på ANKA knölen dessutom, och så började det blöda, fyyy
vad ont det gjorde! :((
Har ont än! :(
Sen kom jag hem och Adams kompisar kom för han hade typ födelsedagskalas!
Då vad jag med Ella, Sara och Solin för dem ville inte va med killarna.
Vi målade och lite, det var faktiskt underhållande! xD
Men nu ska jag läsa Kenzas.se och sen ska jag kolla på TV! :D
Puss på er som läste! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0