Becaa syster idag!

Hejj!
Idag var jag med Becaa. Vi hade as kul!!!
Vi va mest vid datan, och kollade på Tv.
Haha, sen när jag skulle ta ut min mat från mikron så
hade plastlocket fastnat så tallriken satt fast. Då skulle jag ge tallriken till
Becaa och så skulle hon försöka ta ut den, och jag gav den till henne, och hon
satt på en vit stol med blåa ränder, och vad händer ?
Jo, tallriken lossnar och ALLT åker ner i Becaas knä. Och då blir det ju självklart
köttfärssås och spagetti på stolen. ( det var det vi åt) 
Hih, jag tycker synd om Becaa för hon brännde sig!
Förlåt syster!
Hih, men vi hade as kul i allafall. Nu kommer några bilder sen ska jag kolla min bdb och sen
ska jag kolla på TV!
Tack för en UNDERBAR dag syster!
Älskar dig!















Och vi är INTE seriösa, okejj ? inte på vissa bilder i allafall!
Men ska kolla på Tv nu, hejjdå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0