~^^~

Haaaaaaaaaaaaj! (((((;
Idag var det skola, gick till halv 4, jobbiga dagar!! :(
Hah, näe men det är jobbigt att gå till halv 4, man blir så trött, tjurig osv...
Jag kom hem och kollade på Andra Avenyn och övade på spanskan. Nu kan jag det! x)
Lite saker som kommer på Andra Avenyn ikv
- Katarina rammlar i trappan!
- Sigrid tänker flytta!
- Marcus är arg på Kim!
M I S S A    F Ö R    G U DS K U L   I N T E ! ! ! !
Hahaa, intressant information, jag vet men hade inget att skriva om!!! xD
Sen så lagade jag mat.
Det blev potatis, skinkschnitzel, brunsås och gelé. Mummmmsan !!    (det stavas så?!)
Men nu blir det väl att kolla på fuskbyggarna, eller vid 9 rättare sakt!
Pusspuss,< 3

Kommentarer
Postat av: Zanna :)

MAN KAN BARA INTE MISSA DET BÄSTA PROGRAMMET I HELA VÄRLDEN!!! ??? :O <333



DET FINNS INGET BÄTTRE! ((((: <33333

2010-03-04 @ 07:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0